Strona główna » Kim jesteśmy » Biuro prasowe » Aktualności » Informacja z dn. 16.11.2015 r.

Kim jesteśmy

Aktualności

Informacja z dn. 15.04.2016 r.

Ciepło z PGE Toruń S.A. - przez cały rok!

Jak pokazują ostatnie dni, pogoda bywa kapryśna i zmienna. Wiosną, a nawet latem duże zmiany temperatury i nocne chłody mogą źle wpływać na poczucie komfortu i zdrowie.

 

Stąd uprzejmie przypominamy, że nie musicie Państwo całkowicie rezygnować z ogrzewania budynku po zakończeniu zimy, lecz sami decydować o tym kiedy kaloryfery mają się rozgrzewać. My jesteśmy gotowi dostarczyć Państwu ciepło przez cały rok, bez względu na porę roku:

  • Klient określa temperaturę zewnętrzną, przy której następuje automatyczne włączenie lub wyłączenie ogrzewania.
  • Dostawę ciepła w zależności od temperatury na zewnątrz reguluje tzw. automatyka pogodowa, czyli zespół urządzeń, których zadaniem jest monitorowanie warunków pogodowych i uruchamianie bądź zatrzymywanie dostawy ciepła, które następuje zgodnie

z wskazanymi przez Klienta wartościami temperatur zewnętrznych.

 

Zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty dostawy ciepła przez cały rok. Utrzymywanie w mieszkaniach stałego komfortu cieplnego zaoszczędzi kosztów dogrzewania energochłonnymi urządzeniami elektrycznymi.

Dużym komfortem dla właściciela lub administratora budynku jest też brak konieczności ciągłego obserwowania warunków pogodowych i podejmowania decyzji o włączeniu lub wyłączeniu ogrzewania.

 

Korzystanie z ciepła przez cały rok nie oznacza ponoszenia kosztów za ogrzewanie w ciepłe dni, ponieważ wówczas ogrzewanie nie pracuje. Samo pozostawienie włączonego węzła nie powoduje dodatkowych kosztów. Płacimy wyłącznie za dostarczone ciepło, z którego faktycznie skorzystaliśmy. Dodatkowo, oferujemy Państwu usługę "Telemetria - system monitorowania dostaw ciepła", dzięki któremu możecie mieć Państwo dostęp do aktualnych parametrów dostawy ciepła i sami kontrolować pracę węzła.

 

Do dyspozycji Klientów są opiekunowie z Biura Obsługi Klienta, którzy udzielą wszystkich dodatkowych wyjaśnień.

Biuro Obsługi Klienta PGE Toruń S.A., tel. 56 65 94 340