Strona główna » Kim jesteśmy » Biuro prasowe » Aktualności » Informacja z dn. 24.04.2014 r.

Kim jesteśmy

Aktualności

Informacja z dn. 24.04.2014 r.

Korzystaj z ciepła przez cały rok!

Wiosenna aura jest bardzo kapryśna. W nocy temperatura spada blisko zera, a w ciągu dnia kiedy intensywnie świeci słońce wzrasta do 20 stopni Celsjusza. Co wówczas robić? Ogrzewać mieszkania czy nie?

Przypominamy, że nie trzeba już wybierać między ciągłym grzaniem
lub całkowitym wyłączeniem ogrzewania. Program "ciepło przez cały rok" zapewni ogrzewanie zawsze wtedy gdy nadejdzie potrzeba, a mieszkańcy dzięki temu nie odczują wiosennych wahań temperatury. Automatyka pogodowa zainstalowana w węźle sama będzie "pilnować" odpowiedniej temperatury.

 

  • Na czym to polega? Można korzystać z ogrzewania zawsze wtedy, kiedy tylko warunki atmosferyczne będą tego wymagać, także wiosną i latem.

 

Automatyka pogodowa zapewnia samodzielne włączenie się ogrzewania wówczas, gdy temperatura na zewnątrz spada poniżej określonego poziomu. Ogrzewanie automatycznie się wyłącza, gdy tylko na zewnątrz temperatura wzrasta. Nowoczesna aparatura zainstalowana w węźle płynnie reguluje ilość ciepła w zależności
od temperatury zewnętrznej i potrzeb Klienta. Standardowo wyłączenie następuje przy temperaturze 18°C, a ponowne włączenie gdy temperatura spada poniżej 16°C. Jeśli Klient sam chciałby określić inne temperatury włączenia i wyłączenia wystarczy kontakt z Biurem Obsługi Klienta PGE Toruń S.A..

 

  • Dlaczego warto? Niewielkie dogrzewanie mieszkań jest szczególnie istotne zwłaszcza w okresie wiosennym. Duże różnice temperatur w ciągu doby niekorzystnie wpływają na samopoczucie i zdrowie. Utrzymywanie w mieszkaniach stałego komfortu cieplnego zaoszczędzi kosztów dogrzewania energochłonnymi urządzeniami elektrycznymi. Dużym komfortem dla administratora budynku jest też brak konieczności ciągłego obserwowania warunków pogodowych i podejmowania decyzji o włączeniu lub wyłączeniu ogrzewania.

 

  • Ile to kosztuje? Korzystanie z ciepła przez cały rok nie oznacza ponoszenia kosztów
    za ogrzewanie w ciepłe dni, ponieważ wówczas ogrzewanie nie pracuje. Samo pozostawienie włączonego węzła nie powoduje dodatkowych kosztów. Płacimy wyłącznie za dostarczone ciepło, z którego faktycznie skorzystaliśmy. Co więcej, każdorazowa zmiana ustawień automatyki pogodowej zgodnie z życzeniem Klienta, jest bezpłatna.

 

  • Telemetria dla Klienta - system monitorowania dostaw ciepła - dzięki usłudze telemetrii Klient może mieć dostęp do aktualnych parametrów dostawy ciepła. Dzięki temu sami może kontrolować pracę węzła.

 

Zachęcamy naszych Klientów do skorzystania z ciepła przez cały rok. Specjaliści z biura obsługi Klienta udziela szczegółowych informacji i odpowiedzą na wszystkie pytania.

Skorzystaj z naszych możliwości - skontaktuj się z Biuro Obsługi Klienta, ul. Ceramiczna 6, Toruń:

tel. 56 659 43 40, fax 56 659 17 59,
e-mail: bok.edtorun@edf.pl