Strona główna » Kim jesteśmy » Biuro prasowe » Aktualności » Informacja z dn. 1.04.2011 r.

Kim jesteśmy

Aktualności

Informacja z dn. 1.04.2011 r.

Aktualizacja cennika usług okołociepłowniczych

Walka z Legionellą, udostępnianie danych telemetrycznych, realizacja zleconych inwestycji, opieka nad kotłowniami lokalnymi klientów to tylko niektóre nowe usługi w naszej ofercie.


Stajemy się coraz bardziej praktyczni, dbając o oszczędność naszego czasu a często nawet i pieniędzy coraz więcej zadań zlecamy specjalistom i różnego rodzaju firmom usługowym. Tzw. outsorsing jest staje się popularny nie tylko w biznesie ale i w naszym życiu codziennym - różnego rodzaju remonty czy naprawy łatwiej, szybciej a przede wszystkim wygodniej zlecić specjalistom. Nasi klienci również coraz chętniej przekazują zadania wynikające z zarządzania lub obsługi urządzeń ciepłowniczych, których są właścicielami, wyspecjalizowanym partnerom biznesowym. Cergia - jako niezawodny dostawca ciepła - stała się tym samym adresatem wielu zapytań i wniosków o wykonanie konkretnych usług. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom rozszerzyliśmy ofertę usług okołociepłowniczych, zapewniając kompleksową obsługę związana z dostawą ciepła.

W nowym Cenniku usług okołociepłowniczych i opłat dodatkowych znalazło się więc osiem nowych pozycji, które mamy nadzieje spełnią oczekiwania klientów.

Nowe usługi w Cenniku:

  • Czyszczenie i dezynfekcja instalacji c.w.u. celem ograniczenia występowania bakterii - głównie Legionelli. Do tej pory, na specjalny wniosek odbiorcy oferowaliśmy termiczną dezynfekcję instalacji c.w.u., która polegała na podniesieniu parametrów wody tzw. przegrzanie instalacji wewnętrznej. Obecnie proponujemy również chemiczne czyszczenie instalacji polegające na wprowadzeniu do wody środków silnie utleniających (np. dwutlenku chloru). Obie metody pozwalają na znaczne ograniczenie występowania szkodliwych bakterii, metoda chemiczna może być stosowana przez cały rok, natomiast metoda termiczna od września do połowy mają (kiedy temperatura wody w sieci ciepłowniczej jest odpowiednio wysoka).
  • Eksploatacja i konserwacja kotłowni lokalnych (gazowych i olejowych) należących do Odbiorcy. Klientom możemy zaoferować zarówno stałą - comiesięczna eksploatację kotłowni jak i jednorazowy przegląd stanu kotłowni (np. przed uruchomieniem ogrzewania).
  • Udostępnianie danych w wybranych obiektach z systemu telemetrycznego Cergii SA. Zainteresowanym klientom (głownie spółdzielniom mieszkaniowym) oferujemy aktualne dane pomiarowe na węzłach objętych telemetrią co pozwala na weryfikację prawidłowej pracy instalacji wewnętrznej i szybsze określenie przyczyn nieprawidłowości dostaw ciepła do mieszkańców.
  • Jednorazowy przeglądu instalacji c.o. przed uruchomieniem ogrzewania. Skierowany jest do właścicieli i zarządców budynków, odpowiadających za stan instalacji wewnętrznej, którzy nie posiadają własnych służ technicznych. Odpowiednie przygotowanie instalacji wewnętrznej jest niezbędne do uruchomienia przez Cergię dostaw ciepła do budynku.
  • Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na prace zlecone przez Klienta - oferujemy prace zlecone przez klienta związane np. z budowa lub modernizacją węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych, instalacji odbiorczej, montażem układów pomiarowych itp. Dzięki temu nasi klienci mają zapewnioną kompleksową obsługę - od projektowania wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń, przez przygotowanie inwestycji, jej nadzorowanie i rozliczenie.
  • Woda demineralizowana sprzedawana luzem. Woda 'demi', ze względu na swój skład (brak soli), używana jest w akwarystyce, w fotografii, do żelazek parowych, akumulatorów i chłodnic samochodowych, w instalacjach wielokrotnego obiegu wody, do nawilżaczy powietrza (szczególnie dla alergików) . oraz wszędzie tam gdzie potrzebna jest woda 'miękka'.

Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszej nowej oferty.


Usługi i produkty okołociepłownicze aktualnie oferowane przez Cergię(na niebiesko zaznaczono nowe pozycje w Cenniku)

  • Rozliczanie kosztów dostawy ciepła
    • Odczyt układów pomiarowo-rozliczeniowych
    • Rozliczanie zużycia ciepła (z podziałem na c.o. i c.w.u.)
    • Rozliczanie zużycia zimnej wody na przygotowanie c.w.u.
    • Wystawianie druku przelewu
  • Raportowanie danych sprzedażowych ciepła
  • Legalizacja układów pomiarowych
    • Legalizacja układów pomiarowych należących do Odbiorcy
    • Konserwacja, eksploatacja i legalizacja układów pomiarowych należących do Cergii, wykorzystywanych na potrzeby Odbiorcy
  • Doradztwo
    • Odczyt mocy szczytowej i analiza mocy wykorzystanej
    • Analiza emisyjności stropodachów pod kątem efektywności izolacji termicznej na podstawie zdjęć termowizyjnych
    • Udostępnianie danych telemetrycznych w wybranych obiektach systemu telemetrycznego Cergii SA
  • Usługi eksploatacyjne
    • Eksploatacja i konserwacja węzłów c.o. i c.w.u. należących do Odbiorcy (standard i Komfort)
    • Eksploatacja i konserwacja kotłowni lokalnych (gazowych i olejowych)
    • Jednorazowy przegląd kotłowni
    • Uczestnictwo w czynnościach UDT (dot. kotłowni)
    • Eksploatacja i konserwacja instalacji c.o. i c.w.u. należących do Odbiorcy
    • Jednorazowy przegląd instalacji c.o. przed uruchomieniem ogrzewania
    • Czyszczenie i dezynfekcja instalacji c.w.u. (metoda termiczna i chemiczna)
  • Usługi inwestycyjne
    • Projekty budowlane i wykonawcze dla określonych rozwiązań technicznych
    • Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na prace zlecone przez Klienta
  • Usługi laboratoryjne
    • Analiza fizykochemiczna wody
    • Analiza węgla
  • Sprzedaż wody demineralizowanej

Aktualny Cennik usług okołociepłowniczych dostępny jest w Biurze Obsługi Klienta Toruńskiej Energetyki Cergia SA oraz na naszej stronie internetowej www.cergia.pl. Zapraszamy również do kontaktu - wystarczy telefon (56) 659 43 40 a nasi pracownicy wyjaśnią szczegóły dotyczące nowych usług i pomogą dopasować najlepszą ofertę do Państwa potrzeb.