Strona główna » Kim jesteśmy » Biuro prasowe » Aktualności » Informacja z dn. 28.02.2011 r.

Kim jesteśmy

Aktualności

Informacja z dn. 28.02.2011 r.

Program Lojalnościowy Usługi i produkty okołociepłownicze

Specjalnie z myślą o naszych stałych klientach Toruńska Energetyka Cergia SA uruchomiła Program Lojalnościowy Usługi i produkty okołociepłownicze.

Dzięki Programowi Lojalnościowemu możecie Państwo zyskać wiele dodatkowych korzyści z codziennej współpracy z Cergią. Wystarczy tylko, tak jak dotychczas, korzystać z bogatej oferty usług i produktów okołociepłowniczych.

Program Lojalnościowy Usługi i produkty okołociepłownicze skierowany jest do wszystkich klientów Cergii korzystających z usług i produktów okołociepłowniczych.

Klienci, których wydatki na usługi i produkty okołociepłownicze, w danym roku kalendarzowym, przekroczą kwotę 5.000 zł (netto) nabywają prawo do bonusu w postaci atrakcyjnego rabatu na nową usługę (nawet do 20%) lub jednorazowej bezpłatnej usługi. Bonusy uzależnione są od kwoty wydatków na usługi i produkty okołociepłownicze w danym roku kalendarzowym - zgodnie z Regulaminem Programu.

Aby skorzystać z Programu nie trzeba zapisywać się ani wypełniać żadnych formularzy zgłoszeniowych. Klienci korzystający z usług i produktów okołociepłowniczych zostaną powiadomienie przez pracownika Cergii o nabyciu prawa do nagrody i sposobie jej realizacji.

 

Do pobrania: REGULAMIN Programu Lojalnościowego Usługi i produkty okołociepłownicze (plik pdf.)


Serdecznie zapraszamy do korzystania z Programu Lojalnościowego! O szczegółowe informacje możecie Państwo pytać pracowników Biura Obsługi Klienta Toruńskiej Energetyki Cergia SA, ul. Ceramiczna 6, tel. 56 659-43-40.