Strona główna » Dla instytucji » Najczęstsze pytania

Dla instytucji

Najczęstsze pytania

Jeżeli macie Państwo jakieś pytania dotyczące naszej oferty lub związane z eksploatacją ciepła to prosimy kierować je do Biura Obsługi Klienta PGE Toruń S.A. osobiście, telefonicznie - 56 659 43 40 lub wysyłając
e-mail na adres: bok.pgetorun@gkpge.pl


Pytanie: Mój obiekt potrzebuje ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i technologię. Dodatkowo są wymagane różne parametry czynnika grzewczego. Czy istnieje możliwość aby zbudować jeden wielofunkcyjny węzeł spełniający te wymagania?


Odpowiedź: Tak. Projektant ma wiele możliwości (rodzaj urządzeń i aparatury sterującej), aby jeden węzeł spełniał wiele funkcji i pracował w sposób ciągły i niezawodny.


Pytanie: W projektowanej hali produkcyjnej praca będzie odbywała się okresowo zarówno w ciągu tygodnia jak i w roku. Jednocześnie zamierzam maksymalnie ją zautomatyzować. Czy również węzeł będzie mógł pracować w wymaganym czasie?


Odpowiedź: Oczywiście. Aktualna nowoczesna aparatura sterująca pozwala na ustalenie cyklu pracy węzła każdego dnia i miesiąca w ciągu roku i jego realizację bez ingerencji obsługi. Gdyby w międzyczasie była potrzebna korekta tak ustalonego harmonogramu pracy służby PGE Toruń S.A. na żądanie odbiorcy dopasują go do aktualnych potrzeb.


Pytanie: Prowadzę dużą firmę, w której przeważają pracownicy biurowi. Chciałbym zapewnić moim pracownikom odpowiednie warunki pracy w tym możliwość ogrzewania, regulowania temperatury w pomieszczeniach niezależnie od pory roku - np. wczesną jesienią i późna wiosną. Czy PGE Toruń S.A. zapewnia dostawę ciepła, na życzenie odbiorcy przez cały rok?


Odpowiedź: Tak. Zapewniamy całoroczną dostawę ciepła na życzenie odbiorcy i jego wykorzystanie wg uznania odbiorcy. Nie ma żadnych technologicznych przeszkód, które uniemożliwiałyby dostarczenie ciepła w chłodne letnie dni. Odbiorca powinien zwrócić się w sprawie włączenia ciepła z pisemnym wnioskiem do Biura Obsługi Klienta.